Nasza strona korzysta z plików cookie Serwis korzysta z plików cookie oraz innych technologii śledzenia w celach prawidłowego funkcjonowania, wyświetlania spersonalizowanych treści i reklamy oraz analizy ruchu na witrynie żeby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w Polityce Prywatności.
W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając w link Polityka Cookies w stopce strony.
Produkty
Sortowanie
Pokaż filtry
Dostawcy
Ukryj filtry

Dystrybutory, podajniki

produktów

()

Sortuj wg:
Sortowanie
Pokaż filtry
Dostawcy
Ukryj filtry

Akcesoria hotelowe w sklepach Mrówka

Wyposażenie łazienki w obiektach hotelowych różni się nieco od sposobu urządzania łazienek w domach mieszkalnych. Widoczne różnice są nie tylko w wyglądzie, ale także funkcjonalności poszczególnych wyrobów. Dystrybutor mydła czy pojemnik na papier do rąk to produkty, których nie spotyka się często w domach mieszkalnych. Z kolei w obiektach hotelowych pozwolą na korzystanie z przyborów higienicznych różnym osobom i jednoczesne ograniczenie emisji zarazków.

W tej grupie zgromadzono produkty, które sprawdzają się nie tylko w hotelach, ale wszystkich obiektach publicznych. Można wykorzystać je do urządzania łazienki w restauracji, miejscu pracy czy ogólnodostępnych punktach handlowo-usługowych. Ich wysoka jakość i trwałość pozwoli na wieloletnią bezpieczną eksploatację nawet w bardzo ruchliwych miejscach.

Jakie cechy powinny mieć akcesoria hotelowe?

Wybierając akcesoria hotelowe, dobrze jest zwrócić uwagę na trzy najważniejsze cechy. Pierwszą z nich jest trwałość produktu i wysoka jakość materiałów użytych do ich produkcji. Dozownik na mydło do rąk będzie eksploatowany przez wiele osób, dlatego musi być odporny na uszkodzenia mechaniczne i różną intensywność ruchu mechanizmu. Dystrybutor ręczników papierowych czy inne akcesoria muszą być także funkcjonalne. Użytkownik nie może mieć problemu z ich użyciem i zastanawiać się, w jaki sposób pobrać papier czy mydło. Trzecim elementem jest estetyka. Jeśli nie projektujemy obiektu nawiązującego do jakiejś konkretnej stylistyki, epoki historycznej czy rejonu świata, warto postawić na uniwersalny wygląd. Dozownik na papier do rąk powinien być zbliżony wyglądem do dystrybutora mydła i innych akcesoriów. Dzięki temu pomieszczenie będzie spójne i jednolite. Ponadto warto sięgnąć po uniwersalną kolorystykę i prostą formę produktów. Dzięki temu będą pasowały niemal do każdej łazienki.

Wybieramy akcesoria do hoteli i pensjonatów

Do wyposażenia łazienek w obiektach hotelowych można użyć różnych urządzeń. Najczęściej są to pojemniki na papier do rąk umożliwiające łatwe pobieranie ręczników i wymianę wkładów przez obsługę. Podobnie będzie w przypadku pojemnika na mydło do rąk. Jest to wygodne rozwiązanie z punktu widzenia utrzymania higieny oraz uzupełniania tego urządzenia. Przy pojemnikach na ręczniki warto ustawić śmietniki na zużyte wyroby higieniczne.

Wśród zgromadzonych tu wyrobów znajdują się głównie akcesoria łazienkowe, choć wiele z nich można zastosować również w innych miejscach. Przykładem niech będzie suszarka hotelowa, która równie dobrze może być umieszczona w szatni basenowej, na siłowni, a nawet w punkcie zabaw dzieci.

Czytaj więcej

Akcesoria hotelowe w sklepach Mrówka

Wyposażenie łazienki w obiektach hotelowych różni się nieco od sposobu urządzania łazienek w domach mieszkalnych. Widoczne różnice są nie tylko w wyglądzie, ale także funkcjonalności poszczególnych wyrobów. Dystrybutor mydła czy pojemnik na papier do rąk to produkty, których nie spotyka się często w domach mieszkalnych. Z kolei w obiektach hotelowych pozwolą na korzystanie z przyborów higienicznych różnym osobom i jednoczesne ograniczenie emisji zarazków.

W tej grupie zgromadzono produkty, które sprawdzają się nie tylko w hotelach, ale wszystkich obiektach publicznych. Można wykorzystać je do urządzania łazienki w restauracji, miejscu pracy czy ogólnodostępnych punktach handlowo-usługowych. Ich wysoka jakość i trwałość pozwoli na wieloletnią bezpieczną eksploatację nawet w bardzo ruchliwych miejscach.

Jakie cechy powinny mieć akcesoria hotelowe?

Wybierając akcesoria hotelowe, dobrze jest zwrócić uwagę na trzy najważniejsze cechy. Pierwszą z nich jest trwałość produktu i wysoka jakość materiałów użytych do ich produkcji. Dozownik na mydło do rąk będzie eksploatowany przez wiele osób, dlatego musi być odporny na uszkodzenia mechaniczne i różną intensywność ruchu mechanizmu. Dystrybutor ręczników papierowych czy inne akcesoria muszą być także funkcjonalne. Użytkownik nie może mieć problemu z ich użyciem i zastanawiać się, w jaki sposób pobrać papier czy mydło. Trzecim elementem jest estetyka. Jeśli nie projektujemy obiektu nawiązującego do jakiejś konkretnej stylistyki, epoki historycznej czy rejonu świata, warto postawić na uniwersalny wygląd. Dozownik na papier do rąk powinien być zbliżony wyglądem do dystrybutora mydła i innych akcesoriów. Dzięki temu pomieszczenie będzie spójne i jednolite. Ponadto warto sięgnąć po uniwersalną kolorystykę i prostą formę produktów. Dzięki temu będą pasowały niemal do każdej łazienki.

Wybieramy akcesoria do hoteli i pensjonatów

Do wyposażenia łazienek w obiektach hotelowych można użyć różnych urządzeń. Najczęściej są to pojemniki na papier do rąk umożliwiające łatwe pobieranie ręczników i wymianę wkładów przez obsługę. Podobnie będzie w przypadku pojemnika na mydło do rąk. Jest to wygodne rozwiązanie z punktu widzenia utrzymania higieny oraz uzupełniania tego urządzenia. Przy pojemnikach na ręczniki warto ustawić śmietniki na zużyte wyroby higieniczne.

Wśród zgromadzonych tu wyrobów znajdują się głównie akcesoria łazienkowe, choć wiele z nich można zastosować również w innych miejscach. Przykładem niech będzie suszarka hotelowa, która równie dobrze może być umieszczona w szatni basenowej, na siłowni, a nawet w punkcie zabaw dzieci.

Czytaj więcej