Nasze przewagi konkurencyjne
Przewagi konkurencyjne franczyzy PSB Mrówka
- Sprawdzone standardy prowadzenia tego typu placówek handlowych. Ponad 20-letnia znajomość branży.
- Jakość i konkurencyjne ceny oferowanych towarów.
- Szeroka oferta asortymentowa – 500 tys. produktów potrzebnych do domu i ogrodu pochodzą od 580 renomowanych dostawców.
- Ugruntowana pozycja rynkowa Grupy PSB na rynku DIY (silna marka - 76% znajomość marki Mrówka wśród Polaków).
- System szkoleń przygotowujących do prowadzenia sklepu typu DIY oraz związanych z zarządzaniem placówką, systemem informatycznym i nowościami produktowymi.
- Realizowanie dostaw poprzez nowoczesne centra logistyczne w Wełczu i Wąbrzeźnie, gwarantujące sprawny łańcuch dostaw.
- Dostęp do systemu informatycznego dostosowanego do funkcjonowania sklepu z branży DIY, który umożliwia działanie operacyjne sklepu i pozwala przeprowadzać szereg analiz (sprzedaży, zapasu, rotacji itp.) niezbędnych do skutecznego zarządzania sklepem.
- Liczne działania marketingowe w telewizji, radiu, Internecie (social media, Facebook, TouTube, TikTok), gazetki promocyjne, ulotki, katalogi, eventy marketingowe.
- Specjalistyczne szkolenia z zakresu obsługi klienta, szkolenia marketingowe, produktowe i inne.
- Bezpieczeństwo prowadzenia działalności, związanej z uczestnictwem w zorganizowanej sieci handlowej.
Sieć sklepów PSB Mrówka to idealne rozwiązanie dla miejscowości powiatowych i gminnych. Mrówka to kompaktowy sklep, w którym mieszkańcy mogą nabyć niezbędny asortyment do remontu czy wyposażenia swojego domu i ogrodu.
Znajomość marki PSB przez Polaków w 2023 roku:
PSB Mrówka
76%
Grupy PSB
60%
PSB Profi
43%
Sklepy zlokalizowane są w miejscowościach powiatowych i gminnych od kilku do 100 tys. mieszkańców. Bardzo często są to jedyne sklepy, o większej powierzchni, w tym segmencie rynku w danej miejscowości. Są one uzupełnieniem oferty handlowej składów działających w tych miejscowościach.