PSB Mrówka dysponuje powierzchnią 2000 mkw.+ ogrodem zewnętrznym 1000 mkw., a tworzy ją 26-osobowy zespół.
Wydarzenie to poprzedzone było przeprowadzoną na szeroką skalę kampanią reklamową. Oprócz 10 tys. gazetek rozprowadzonych w mieście i okolicy, o otwarciu informowały Radio Eska Olsztyn, billboardy i jeżdżące przyczepy reklamowe.
Dla klientów przygotowano szereg ciekawych nagród i atrakcji. Tego dnia obowiązywały zakupy bez ceny VAT. Co godzinę, za najwyższy paragon, przyznawano nagrody rzeczowe oraz wyjazd na weekend do Zakopanego. Natomiast szczęśliwy laureat nagrody głównej otrzymał w prezencie tygodniowy pobyt w Zakopanem. Ponieważ otwarcie wypadło w tak zacnym dniu, jakim jest Dzień Dziecka, nie mogło zabraknąć również atrakcji dla najmłodszych. Dla nich przygotowano dmuchane zjeżdżalnie i zabawki, słodkości i malowanie twarzy.